Garantie

Bij aanschaf van een auto gaat het niet alleen om de auto zelf, minstens zo belangrijk is de service en garantie die de garage afgeeft.

Wij van Autobase weten als geen ander dat de afweging voor service en garantie voor iedere klant anders ligt. Om deze reden vermelden wij onze service/garantiepakketten los van de verkoopprijs van de auto.

U heeft als klant zelf de keuze voor één van onze servicepakketten, elk met z’n specifieke kenmerken en bijbehorende prijs. Op deze manier heeft u als koper zelf de mogelijkheid om te kiezen voor het garantiepakket dat bij u past en betaald u niet voor iets wat u niet nodig heeft. Laat u door ons vrijblijvend informeren over welk garantiepakket het beste bij u past.

Optioneel

De Wax guard behandeling tegen een meerprijs van € 199,- Wax guard 18 maanden lakgarantie inclusief certificaat. Achteraf gemonteerde accessoires vallen niet onder de garantie. Garantie is alleen van toepassing indien het voertuig onderhouden wordt volgens de fabrieksopgave. Schade ten gevolge van onverantwoordelijk autogebruik en invloeden van buitenaf zijn uiteraard voor rekening van de eigenaar.

Zekerheid

Als u een nieuwe auto gaat kopen wilt u zekerheid hebben. Zekerheid over de auto maar ook vertrouwen in het bedrijf waar u de auto gaat kopen. Om u hiervan te overtuigen hebben wij een aantal zaken op een rijtje gezet die in onze beleving bijdrage aan de gewenste zekerheid. Zowel over uw nieuwe auto als over het bedrijf waar u gaat kopen.

Aankoopkeuring

Auto-Base staat voor 100% achter de auto’s die wij aanbieden. Daarom bieden wij al onze klanten de mogelijkheid om (op eigen kosten) een aankoopkeuring te laten uitvoeren. U kunt zelf bepalen door welke organisatie u de aankoopkeuring laat uitvoeren.

Nationale Autopas

De Stichting Nationale Autopas waarborgt een correcte en kloppende kilometer registratie en historie. Auto’s welke nieuw afgeleverd zijn in Nederland hebben standaard een Nationale Autopas. Indien het om een ingevoerde auto gaat, dan wordt de auto aangemeld bij de Stichting Nationale Autopas op het moment dat de auto in Nederland bij het RDW wordt aangemeld. Bij al onze auto’s willen wij u inzicht geven in het tellerrapport en draaien we deze graag voor u uit.

Onderhoudshistorie

Iedere auto wordt nieuw afgeleverd met een boordmap waarin het onderhoudsboekje en de gebruiksaanwijzing te vinden zijn. Door deze documentatie compleet te hebben heeft u als mogelijke koper inzicht in het gepleegde onderhoud aan de auto waar u interesse in heeft (mits het onderhoudsbedrijf dit correct heeft ingevuld). Al onze occasions zijn voorzien van alle bijbehorende boekjes, onderhoudspapieren en indien aanwezig rekeningen van het gepleegde onderhoud aan de betreffende occasion.

AutoTrust garantie

Door het afsluiten van een AutoTrust garantie op uw auto dekt u de kosten voor onderhoud of gebreken voor de periode direct na de aanschaf van uw nieuwe auto. U kunt zelf kiezen voor welke termijn u deze zekerheid kiest.

Zowel onderdelen als arbeid vallen onder de Autotrust garantie.

Autotrust dekt de kosten van reparatie van een elektronisch of mechanisch defect. Dit houdt in dat de reparatie of vervanging van defecte onderdelen onder de garantie vallen. Maar ook de uren die de monteur er mee bezig is, worden door Autotrust betaald, inclusief de uren die de monteur besteedt om het defect op te sporen.

Slijtage aan onderdelen is ook verzekerd

Indien een verzekerd onderdeel kapot gaat als gevolg van slijtage, valt deze ook onder de dekking van een Autotrust garantieverzekering.

U mag zelf uw garage kiezen

Bij het afsluiten van de garantie kunt u kiezen om uw auto door de merkdealer of door een algemene garage te laten repareren, vervolgens kiest u zelf naar welke garage u uw auto brengt.

Repareren in het buitenland is gedekt

Ook indien uw auto kapot gaat terwijl u op vakantie bent, wordt uw auto op kosten van Autotrust gerepareerd. Kijk voor een lijst van landen waar u uw auto kunt laten repareren in de Autotrust garantievoorwaarden.